sábado, 29 de dezembro de 2007

* I don't put a smile upon your face no more

.
.

must we all, always be untrue


questions, ive got some questions . i want to know you . but what if i could ask you only one thing . only this one time . what would ya tell me . well maybe you could give me a suggestion . so i can know you . what would ya tell me . maybe you could tell me what to ask you . cos then id know you . what would ya tell me . please tell me that theres time to make this work . for all intents and purposes . and what are your intentions ( J.J.)


Entendo perfeitamente que seja este o propósito das palavras não sairem daí de dentro..porque é complicado para ti, porque eu sou complicada para ti, porque o mundo é tao simples que teimamos em complicá-lo . . . Decidas o que decidires, sei q um dia vou dizer que * .
Talvez as certezas premeditadas nos desviem de trilhos que poderiam reservar-nos AQUELES momentos..mas desde há muito que sou apologista de que nunca conhecendo o que nos fez sorrir, nunca poderemos sofrer a sua perda. .

देस्कुल्पा मास विवो नम मुन्दो एम् कुए पोलोस ओपोस्तोस o से अत्रेम ! _ _
.
.

Sem comentários:

ao ouvido...

Seguidores

Arquivo do blogue